Hur stor är en snödriva?

snöhög är en snödriva eller kan en snödriva bara vara en plogkant efter dom det oxå är en driva med snö? bara en sån sak är beviset på att vi alla tycker olika. och det är oxå det som gör oss så unika. ingen människa tycker 100% som en annan. och fata vad tråkigt det skulle vara sen.
nej jag tror att det är så här att det behövs en perfekt blandning av likheter och skillnader för att två människor ska passa ihop. och passa ihop sen behöver ju inte betyda att man skaffar ett partnersförhållande. nej även vänskap och andra relationer fungerar på samma sätt.
sen finns det alltid en baksida av varje framsida. vi är olika. men! människan föraktar det hon finner annorlunda och döper detta till att vara onormalt. vad är normalt? samhällets normalitet? är det den vi ska följa? min elller din version av normalt? vi struntar i samhället just nu.t ycker ändå inte om det så. om vi då tar min normalitet. det jag finner normalt behöver ju inte du tycka är det?
att dricka kaffe med sugrör är lika normalt som att torka sig efter man har skitit för mig. du kanske tycker att jag är fånig. fördomar och negativt ovetande. det är ondska.
så för att återgå till snödrivan. finns det verkligen några angivna mått för en snödriva? hur stor är en snödriva egentligen?

YNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback